در حال بارگزاری ...

This content is protected, please and enroll course to view this content!

7 نظر

  1. وبینار و آموزشی که به ما کمک میکنه دیدمون رو بسط بدیم و یاد میده تا دنیارو از دید بقیه نگاه کنیم…. کمک میکنه در مقابل باورهای محدود کننده ی خودمون مقابله کنیم و به یه خودشناسی نسبی از خودمون و احوالمون برسیم

    پاسخ
  2. سلام ممنونم وبینار عالی بود ،اصلا متوجه نشدم کی دو ساعت شد،کاش سیو میشد و میشد بارها دید، جدا از مطالب عالی ممنونم استاد بابت بیان شیوا و جذابتون واقعا در کنارتون لذت بردم

    پاسخ
    1. سلام خانم منصوری عزیز
      خدا رو شکر که دوست داشتین و لذتبخش بوده براتون
      مرسییی بابت لطف و محبت زیباتون
      خدا رو شکر منم لذت بردم از همراهی شما عزیزان واقعا

      در مورد سیو کردن هم راسش از عمد سیوش نمی کنم و گفتم هر دور یکبار برگزار می کنم که کلاسمون از حالت فقط افلاین خارج بشه و بتونیم یک بار هم انلاین با هم در تعامل باشیم. ضمن اینکه همین ویژگیش یجورایی تمرین قدر لحظه ها و فرصتها رو دونستن میشه نه اینکه طبق عادت قبل فایلها رو جمع کنیم که یروزی فرصت شد بهشون گوش بدیم.

      ولی نگرانش نباشین این امکان هست که هر بار برگزار شد و مال هر دوره ای که بودین، می تونین با خیال راحت هر چندبار که بخواین شرکت کنین. منم از دیدنتون خوشحال میشم.

      پاسخ
  3. سلام و درود.
    مطالبی که فرمودید بسیار عالی بودن و مطلبی که شخصا برام جالب بود زاویه دید متفاوت افراد نسبت به یک مسئله بود که باعث می‌شد ما خودمون و دیگران رو بیشتر و بهتر درک کنیم.
    بابت آموزش‌هاتون سپاسگزارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *