در حال بارگزاری ...

ارتباط زیبا – اتیکت و آداب ارتباطی

( 10 امتیاز )
شکل تصویر یک
27 students

دور هفتم ارتباط زیبا منتظر شماست

ارتباط زیبا از کجا شروع شد؟

مدتها بود که به خاطر سوالات مکرری که مخاطبین عزیزمان در مورد اتیکت و آداب ارتباطی می پرسیدند و همینطور موقعیتهای مختلفی که بارها در بین افراد مختلف شاهدش بوده ایم می خواستیم یک دوره آنلاین در این زمینه برگزار نماییم و آن را به شکل محصول- دوره در سایت قرار دهیم تا عزیزانی که دغدغه این مسائل را دارند بتوانند از آن استفاده نمایند. 

و این اتفاق در مرداد ۹۹ و روز عید غدیر رقم خورد

و شد شروع دوره «ارتباط زیبا» ی ما

پس اولین دوره آن را با 16 قسمت شروع کردیم و شکر خدا با بازخورد بسیار خوبی هم از سوی عزیزان شرکت کننده همراه شد. که بخشی از نظرات ارزشمند شرکت کنندگان عزیز این دوره را هم می توانید در تب یا قسمت نظرات همین دوره، مشاهده نمایید. ما از تک تک این دوستان بابت همراهی و حس قشنگی که داشتند سپاسگزاریم

چرا ارتباط زیبا ؟

به دلیل اینکه میخواستیم اسمش علاوه بر حس خوب، نشان دهد اگر یک سری از موارد را یاد بگیریم و در روابط خود به کار ببندیم آن وقت چه چیزی را می توانیم شاهد باشیم.

در نتیجه کلمه ای انتخاب شد که حس و حال خوب، مثبت بودن و زیبندگی و شایستگی را نشان دهد، و آن کلمه ی «زیبا» بود

پس «ارتباط زیبا» چیست؟

ارتباط زیبا ارتباطیست که باعث شود شما و فرد مقابلتان از رابطه و ارتباطی که بین شماست لذت برده و حس خوبی را تجربه نمایید.

ارتباطی که اثربخش باشد و بتواند نتیجه خوبی از آن بدست آید. ارتباطی که بُرد بُرد باشد و هر دو طرف حس منتفع شدن داشته باشند.

ارتباطی که بر پایه احترام متقابل باشد و به طور کلی حس خوبی را به هر دو طرف منتقل نماید.

این ارتباط می تواند از هر نوعی باشد یعنی ارتباط عاطفی و خانوادگی، کاری و حرفه ای، دوستی و اجتماعی.

و حالا شما می توانید برای رسیدن به ارتباطی بهتر و زیباتر در دوره ارتباط زیبا شرکت کرده و از آموزشها و تمرینات آن بهره مند شوید. 

در حال حاضر دور هفتم ارتباط زیبا را برگزار می کنیم که شامل 34 قسمت آموزشی بعلاوه یک وبینار 2 ساعته می شود و در دوره های آتی به درسها و محتوای آن افزوده خواهد شد. 

با استفاده از این دوره چند هفته ای و انجام تمرینات عملی و کاربردی آن می توانید تغییرات محسوسی در ارتباطات خود ایجاد نمایید تا هر روز بیش از پیش زیبایی را در روابطتان شاهد باشید.

چه چیزی دریافت می کنید؟

به محض خرید این دوره شما به فایلهای متعدد آفلاین آن دسترسی خواهید داشت. و در صورتی که بروزرسانی شود، باز هم به فایلهای بروز رسانی این قسمت دسترسی دارید.

بعلاوه یک وبینار 2 ساعته آنلاین که فقط یکبار در طول دوره برگزار، و زمان و شرایط آن در قسمت وبینار به شما اطلاع رسانی خواهد شد. برای این بخش هم یک گروه تمرینی 12 هفته ای یعنی تقریبا  3 ماه برای شما ایجاد می شود (برای یک تمرین در هفته) که لینک آن برای شما در همان قسمت قرار خواهد گرفت.

شما می توانید به صورت یکجا همه فایلها و محتوای آفلاین دوره را دریافت و استفاده نمایید اما توصیه می کنم هر هفته را نهایتاً به دو فایل آموزشی اختصاص دهید.

چون شما هر چقدر هم آموزش ببینید ولی به آنچه یاد گرفته اید عمل نکنید هیچ سود و اثری برای شما نخواهد داشت، ضمن اینکه این دوره نیز تمرین محور می باشد.

پس توصیه می کنم برای بدست آوردن بیشترین اثر بخشی از آموزشهای این دوره برای روابط خود، هر تمرینی که اعلام می شود را بین ۳ تا ۷ روز انجام دهید تا هم به آن قدری عادت نمایید هم تاثیرش را روی روابط خود شاهد باشید. (و البته که برای تاثیر بیشتر و ماندگارتر باید مدت زمان بیشتری به تمرین هر آموزش اختصاص دهید)

اما قرار نیست شما را مجبور به انجام تمرینات کنیم چون حق انتخاب با شماست.

فقط از شما می خواهیم تمرینات هر قسمت را انجام دهید و پس از انجام دادن برای ما گزارشی ارسال نمایید . به دو دلیل:

1- یکی از چیزهایی که هر آموزشی را اثربخش می کند تمرین کردن است و الا شما در آموزشی ۱۰۰ میلیون تومانی هم شرکت کنید و تمریناتش را انجام ندهید هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.

و طبق تحقیقات انجام شده، نظر کارشناسان و افراد موفق یکی از مواردی که می تواند باعث شود شما اهمال کاری راکنار بگذارید و کاری را انجام دهید این است که خود را متعهد به انجام آن نمایید .

چطور؟

با گفتن تصمیم خود (در انجام دادن آن کار) به فرد یا افراد دیگری که همراه و هم مسیر شما هستند و انرژی منفی به شما نمی دهند، و پیگیری آنها در مورد میزان پیشرفت شما در انجام آن تصمیم.

به همین دلیل از شما می خواهیم تمرینات خود را برای ما ارسال کنید تا هم خودتان متعهدتر شوید هم ما شاهد پیشرفت و اثربخشی آموزشهای این دوره باشیم.

2- اگر همه تمرینات این دوره و گزارشش را برای ما ارسال نمایید، جایزه ای را برای شما در نظر گرفته ایم

مثل یک آموزش ارزشمند هدیه برای شما، یا بازگرداندن نیمی از مبلغ دوره به شما (که می توانید به شکل نقدی آن را دریافت کنید یا از آن برای آموزش دیگری از سایت اتیکت لند استفاده نمایید) و … .

این امتیاز را هم برای دوستانی که عملگرا هستند، در نظر گرفته ایم پس آن را از دست ندهید.

و خوش به حال افرادی که زودتر این محصول را تهیه نمایند. چرا؟

چون سوای پرداخت هزینه کمتر و دسترسی رایگان به بروزرسانی های آتی، چنین افرادی نشان می دهند که چقدر روابط آنها برایشان اهمیت دارد. چقدر برای داشتن ارتباطات بهتر و زیباتر دغدغه دارند و برای بدست آوردنش تلاش می کنند.

در حالیکه اولویت خیلی از افراد موضوعات دیگریست ، آنها اهمیت روابط بهتر در دنیا و عصر جدید را درک کرده اند.

پس شایسته دست یابی سریعتر به این هدف و برخورداری از مزایای آن در زندگی خود هستند و ما هم به این عزیزان تبریک میگوییم چون شایسته این تبریک هستند.

پس اگر شما هم جزو این دسته هستید دوره ارتباط زیبا برای شماست و منتظر دیدار شما در این دوره هستیم

پینوشت:
1- در صورتیکه در فرایند خرید این دوره برای شما مشکلی پیش آمد، لطفا به آیدی @etisupport در تلگرام، بله، ایتا یا روبیکا پیام دهید تا شما را راهنمایی کرده یا در فرایند خرید به شما کمک نماییم. 

2- در صورتیکه پس از خرید نتوانستید فایلها را مشاهده نمایید هم به آیدی بالا پیام دهید تا مشکل شما بررسی شده و دسترسی برای شما باز شود. 

سیما سادات دشمن فنا یزدی

موسس میس اتیکت

من یک عشق تدریس و آموزش دادنم که همیشه از خدا خواستم شغلی بهم بده که از شدت علاقه و لذت گذر زمان رو توش نفهمم و الان مواقعی که آموزش میدم و سر کلاس هستم دقیقاً همین حال رو دارم. در این سایت در کنار شما هستم تا با هم اتیکت، آداب معاشرت و رفتار حرفه ای رو یاد بگیریم تا بتونیم روابط بهتر و موثرتری با سایرین ایجاد کنیم، سریعتر به موفقیت برسیم و در نهایت دنیای بهتر و زیباتری برای خودمون و دیگران بسازیم. پس با ما درخشان باشید.

امتیاز دوره

5.00 متوسط بر اساس 10 امتیاز

ستاره
100%
ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%

نظرات

  • مریم عشقی

    ارتباط زیبا

    سلام. به نظرم مهم‌ترین ویژگی این دوره اینه که دوره‌ای بسیار کاربردی هست. گفتار استاد هم به نحوی هست که مسائل اون موضوع رو طوری توضیح میدن که افراد با دانش کلامی مختلف توانایی درک موضوع رو دارند. نوع پاسخگویی و پشتیبانی هم فوق العاده است. متشکرم🌻❤
  • pantea_sarbanha@yahoo.com

    دوره ای عالی

    با سلام این دوره بسیار مفید و کاربردی است و به نظرم برای جامعه امروز یادگیری این مفاهیم کاملا ضروری است .
  • منصوری

    دوره ارتباط زیبا

    سلام وقتتون بخیر، می خوام تشکر کنم بابت دوره ارتباط زیبا و مطالب با ارزش این دوره ،توی این دوره به نکات ظریفی اشاره شده بود که در ارتباطات روزانه مون زیاد از اونها استفاده می کنیم اگر این استفاده اگاهانه باشه تفاوت چشمگیری توی روابطمون به وجود میاد و به لطف شما و آموزش هاتون سعی می کنم آگاهانه تر رفتار کنم.
  • سیده میترا عبداللهی

    دوره ارتباط زیبا

    سلام استاد عزیز ممنون بخاطر همه محتواهای عالی که در اختیار ما گذاشتین. 🌹💓 اما در رابطه با مطالب درسی، دوجلسه اول گفتم بعضی از اینارو خودم میدونم ولی جلوتر ک میرفتم، میدیدم چقد خوبه و باعث میشه چطوری باعزت نفس و اعتماد به نفس بیشتر برخورد کنم و رفتار درست که در شأنمون هست برخورد کرد. خصوصا کلاس انلاین تون فوق العاده فوق العاده بود و دید جذابتری بهم میداد. برگزاری این کلاسا برا همه خیلی ضروری هستش. من خودم زودرنجم ولی از اون روز ک تو این دوره شرکت کردم، دارم تمام تلاشمو میکنم که قوی بشم. و اینکه اون چیزی ک ما میبینیم همیشه حقیقت نییت و باید با چشم بازتری ب موضوع نگاه کرد. من در کل میتونم بگم عالی عالی عالی عالی عالی بود. ❤️❤️❤️ استاد بسیار ازتون سپاسگزارم.
  • افراح آبدانانی

    افراح آبدانانی

    عالی بود به نظرم برای همه لازمه اینجور دوره ای فارغ از سن شغل یا جنسیت برای داشتن ارتباط بهتر با اطرافیان لازمه ممنونم از شما استاد بزای وقتی که برای این دوره گذاشتید همیشه پر انرژی بودید واین انرژی عالیتونو بهمون منتقل میکردید 🙏🌸❤️
  • در حال بارگزاری...
نمایش دوره

پیشرفت دوره

آخرین نظرات

دوره های دیگری که ممکن است دوست داشته باشید

1,290,000تومان

ارتباط زیبا – اتیکت و آداب ارتباطی

ارتباط زیبا ارتباطیست که باعث شود شما حس خوبی را از روابط و ارتباطات خود داشته و از آن لذت ببرید. در این دوره یاد می گیرید چطور ارتباط زیبایی را با دیگران بسازید – *هم اکنون دور ششم ارتباط زیبا منتظر شماست*

Loading

58,000تومان

آشنایی با اتیکت

مردم با افرادی تعامل می کنند که بتوانند به آنها اعتماد کرده و به آنها حس خوبی داشته باشند. اگر خواهان داشتن یک مزیت رقابتی عالی برای خود هستید و اینکه بیاموزید چگونه از آن برای جذب مشتریان خود استفاده نماید یا چطور زندگی حرفه ای و شخصی خود را ارتقا ببخشید، پس برای یادگیری

Loading