در حال بارگزاری ...

تربیت مدرس اتیکت

( 1 امتیاز )
شکل تصویر یک
1 student

⚠️این قسمت مخصوص فراگیران تربیت مدرس ایجاد شده و در این بخش فایلهای آموزشی جلسات تربیت مدرس اتیکت در طول دوره برای فراگیران گرامی قرار داده خواهد شد. لطفا حتما قبل از خرید این دوره به آیدی  @etisupport در تلگرام، بله، یا ایتا پیام دهید تا برای رزرو و شرکت در دوره و سایر اطلاعات آن مثل زمان برگزاری و غیره، با شما هماهنگی لازم صورت گیرد.

چی شد که دوره های «تربیت مدرس میس اتیکت» راه افتاد؟

در چند سال اخیر بارها از سمت مخاطبین و حتی دوستان و همکاران خود پیامی دریافت کردم که « من خیلی به اتیکت و آداب معاشرت علاقه مندم و دوست دارم در این زمینه آموزش ببینم و بعد خودم آموزش بدم چیکار کنم؟ راهنماییم می کنین؟» و من پاسخی که در یک پیام قابل ارائه بود خدمتشان ارسال نمودم : «مطالعه منابع مختلف و جامع، آموزش دیدن، دوره دیدن و تحقیق کردن».

اما با توجه به اینکه تعداد این نوع پیامها رو به افزایش بود و به تجربه می دانستم که در این برهه یک نفر چقدر دچار سردرگمی و تصمیم گیریست که از کجا شروع کنم؟ چه بخوانم؟ چه نخوانم؟ به چه چیزهایی نیاز دارم؟ چه ابزاری می خواهم و سوالات بسیاری از این دست، تصمیم گرفتم دوره های تربیت مدرس اتیکت را راه اندازی کنم تا آنچه در این سالها آموخته ام، درس گرفته ام و به عنوان فراگیر یا مدرس تجربه کرده ام (تجربیاتی که بخاطر تدریس در بیش از یک دهه بدست آورده ام) و برای آموزش دادن اتیکت مورد نیاز و کافیست، در اختیارشان قرار دهم. حتی موارد مکملی که به ذهنم رسید می تواند در این مسیر به آنها کمک کند در این دوره گنجاندم. 

پس اگر فکر می کنید شما هم خواهان کسب دانش و تخصص لازم برای تدریس و آموزش اتیکت و همچنین مشاوره در حیطه اتیکت و آداب معاشرت به شکل حرفه ای هستید و تصمیمتان برای قدم گذاشتن در این مسیر جدیست، در این دوره های پویا و جامع شرکت نمایید.

در این دوره با رویکردی تازه به آموزش اتیکت تلاش می کنیم با جلساتی پربار و تعاملی شما را به یک مدرس اتیکت حرفه ای تبدیل نماییم.

در دوره VIP «تربیت مدرس اتیکت جامع» قراره چه آموزشهایی رو دریافت کنید؟

در این دوره شرکت کنندگان آموزشها و موارد مکمل زیر را دریافت خواهند نمود:

۱- آموزش مباحت اتیکتی جامع (اتیکت در کسب و کار، آداب معاشرت اجتماعی، اتیکت کودک و نوجوان)

۲- نحوه تدریس و آموزش (مباحثی مثل فن بیان و …)

۳- طراحی آموزشی (شیوه طراحی سخنرانی و مطالب آموزشی)

4- آموزش ساخت محصول صوتی و ویدئویی به زبان ساده

5- آموزش ساخت اسلایدهای جذاب و ساده 

و مطالب ارزشمند دیگری که به واسطه آنها تلاش می کنیم به جای دادن ماهی، ماهیگیری را به شما آموزش دهیم. 

+

مواردی که در این دوره دریافت خواهید کرد:

  • فایل صوتی جلسات
  • PDF اسلاید جلسات

🔷 این دوره در چه مدت برگزار میشه؟

این دوره به شکل غیر حضوری (آنلاین و زنده) و در ۲۴ جلسه ۳ ساعته در طول تقریبا ۱۲ ماه (۷۲ ساعت) برگزار خواهد شد.

🔷 بعد از این دوره به ما مدرک داده میشه ؟

 خیر! به دلیل اینکه بر این باوریم که مهارت شما گویای تخصص شماست نه مدارک، و عمل به آموخته ها مهمتر است، پس نه تاکید و توصیه ای در مورد مدرک گرفتن داریم نه در دوره های خود بر روی اعطای مدرک مانور می دهیم. بنابراین اگر به دنبال مدرک هستید و این موضوع برای شما مهم است شرکت در دوره های میس اتیکت را اصلا به شما پیشنهاد نمی دهیم. 

ولی از آنجایی که برای رزومه عزیزان می تواند کمک کننده باشد شرایط اعطای گواهینامه شرکت در دوره را به دو صورت فراهم نمودیم:  

۱- گواهینامه شرکت در دوره از جانب مدرس 

۲- گواهینامه های بین المللی ACS آمریکا و اینو کانادا

که البته این دو نیز فقط به درخواست فراگیر و بعد از گذراندن آزمون و همینطور انجام و ارسال تمرینات دوره، به او اعطا خواهد شد*

*شایان ذکر است که هزینه گواهینامه های بین المللی جدای از مبلغ دوره و در پایان دوره پس از استعلام از نمایندگی خدمت شما اعلام خواهد شد که در صورت تمایل پس از پرداخت وجه برای آنها اقدام خواهیم نمود.

پیش نیازهای شرکت در این دوره به چه شکل است؟

برای شرکت در این دوره به هیچ پیش نیاز خاصی به جز موارد زیر نیازی نیست

  • علاقه به یادگیری و آموختن
  • علاقه به تدریس و دغدغه داشتن برای آموزش به دیگران
  • عملگرایی و تلاش

مبلغ سرمایه گذاری در این دوره چقدره؟

این دوره به شکل VIP برگزار می شود پس طبیعتا شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان بسیار محدود است و پیشنهاد می کنیم فقط افرادی که به این حوزه علاقه مندند و علاوه بر موفقیت و پیشرفت خود خواهان آموزش حرفه ای اتیکت و آداب معاشرت در حیطه های کاری، اجتماعی و کودک و نوجوان به دیگران هستند در این دوره شرکت نمایند.

مبلغ سرمایه گذاری این دوره ویژه آنلاین ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

📌پیشنهاد: مبالغ دوره های اتیکتی در خارج از ایران بسیار بسیار زیاد است مخصوصا دوره تربیت مدرس اتیکت که پیشنهاد می کنم چند مورد از آن را در زیر مشاهده نمایید تا هم دید بهتری در مورد دوره های اتیکتی در سرتاسر جهان چه به صورت آنلاین چه به صورت حضوری به شما بدهد هم خودتان آنها را با مدت زمان و ساعت و نیز مبالغ دوره «تربیت مدرس میس اتیکت» مقایسه نمایید :

https://emilypost.com/business/train-the-trainer

/https://etiquetteexpert.com/etiquette-training-courses

https://iepalondon.com/train-the-trainer/

https://thebritishschoolofetiquette.com/shop/online-courses/train-the-trainer-online

ضمن اینکه می توانم به شما قول بدهم آموزشهایی که در دوره های «تربیت مدرس میس اتیکت» دریافت می کنید محتوایی فراتر از 90٪ دوره های اتیکت خارجی دارد (10٪ هم می گذاریم برای احتمال خطای این ادعا)

مدرس این دوره کیه؟

سیما سادات دشمن فنا یزدی. مدرس اتیکت، رفتار حرفه ای و آداب معاشرت، و مولف 4 عنوان کتاب در حوزه اتیکت:

  • با بیش از یک دهه سابقه تدریس به سنین و سطوح مختلف
  • دوره دیده 3 دوره تربیت مدرس کوتاه مدت در مراکز معتبر
  • دارای مدرک مستری تدریس و طراحی آموزشی از MPT Academy اتریش (دوره بلند مدت تربیت مدرس)
  • مولف 4 عنوان کتاب در حوزه اتیکت

برای دیدن رزومه کاملتر مدرس به لینک روبرو مراجعه نمایید: https://etiquetteland.com/missetiquettestory/

📌 پیوست: دوره تربیت مدرس میس اتیکت به شکل موضوعی نیز پیش بینی شده است یعنی اتیکت در کسب و کار، آداب معاشرت اجتماعی، اتیکت کودک و نوجوان، پس در صورتیکه فقط قصد دارید در حیطه خاصی از این موضوع کار کنید می توانید به جای دوره جامع از دوره تربیت مدرس اختصاصی هر حیطه که به شکل خصوصی برگزار می شود استفاده نمایید. در صورت انتخاب و تصمیم به ثبت نام در یکی از این حیطه های تخصصی برای اطلاعات بیشتر به آیدی  @etisupport در تلگرام، ایتا، گپ یا روبیکا پیام دهید تا شرایط و روند ثبت نام برای شما اعلام شده و پیگیری شود.

📌 هدیه خانوادگی: یک امکان جدید برای دوره تربیت مدرس اتیکت در نظر گرفته ایم و آن این است که برای هر دو نفری که از یک خانواده قصد شرکت در دوره آنلاین را دارند، 20٪  تخفیف ثبت نام برای پکیج جامع به آنها هدیه داده می شود. و در صورتی که به شکل موضوعی تمایل به شرکت در دوره داشته باشند 10٪  تخفیف به آنها تعلق خواهد گرفت. کافیست موقع ثبت نام این هدیه را درخواست دهید تا توضیحات لازم به شما ارائه شود. 

🌹به امید آموزش روز افزون اتیکت و آداب معاشرت در کشور عزیزمان و ساختن دنیایی بهتر برای زیستن به کمک شما مدرسین حرفه ای 🌹

سیما سادات دشمن فنا یزدی

موسس میس اتیکت

من یک عشق تدریس و آموزش دادنم که همیشه از خدا خواستم شغلی بهم بده که از شدت علاقه و لذت گذر زمان رو توش نفهمم و الان مواقعی که آموزش میدم و سر کلاس هستم دقیقاً همین حال رو دارم. در این سایت در کنار شما هستم تا با هم اتیکت، آداب معاشرت و رفتار حرفه ای رو یاد بگیریم تا بتونیم روابط بهتر و موثرتری با سایرین ایجاد کنیم، سریعتر به موفقیت برسیم و در نهایت دنیای بهتر و زیباتری برای خودمون و دیگران بسازیم. پس با ما درخشان باشید.

امتیاز دوره

5.00 متوسط بر اساس 1 امتیاز

ستاره
100%
ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%
ستاره
0%

نظرات

  • مرجان نیکوراد

    دوره خیلی خوبی بود ...

    به نظر من دوره برام خیلی خوب بود و با این دوره تونستم بچه ی با ادبی و با شخصیتی تربیت کنم. نحوه تدریس هم خوب بود. انرژی از اول تا آخر کلاس یه اندازه بود و سطح انرژی پایین نیومد. و هواسم سر کلاس پرت نمی شد. همه چیز عالی بود. ممنون از زحمتی که کشیدید

پیشرفت دوره

آخرین نظرات

دوره های دیگری که ممکن است دوست داشته باشید

حرقه ای در 1 دقیقه
رایگان

حرفه ای در ۱ دقیقه

حرفه ای در دو دقیقه دوره رایگانیست که در آن نکاتی در زمینه اتیکت، آداب معاشرت و رفتار حرفه ای خدمت شما ارائه خواهد شد.

Loading

15,900,000تومان

تربیت مدرس اتیکت

⚠️این قسمت مخصوص فراگیران تربیت مدرس ایجاد شده و در این بخش فایلهای آموزشی جلسات تربیت مدرس اتیکت در طول دوره برای فراگیران گرامی قرار داده خواهد شد. لطفا حتما قبل از خرید این دوره به آیدی  @etisupport در تلگرام، بله، یا ایتا پیام دهید تا برای رزرو و شرکت در دوره و سایر اطلاعات

Loading